mobil,jobb,stan,tvätta och grillning ;)

fick låna en annan mobil av pappa en gammal en men det får funka sålänge huvudsaken man har en mobil som man kan få batteri i..pappa skulle kolla på mobilen om det gick att fixa hoppas verkligen d...
Även att dom ringde från kristinelunds äldreboende igår kväll, det handlade om att få jobba där i sommar... har juh inget annat å skulle vara guld värd om jag fick jobba där.. ringde upp henne idag och lämnade en referens så får hoppas att hon ringer mig nån dag...men det lät positivt igår iaf... så det är bara att vänta och hoppas..min sommar aksnke blir räddad ändå trots allt.. skönt att vara ledig men skulle juh bryta ihop efter tre veckor...kommer nog vara ledig  lite även om jag får detta jobb... Idag har jag varit på stan med Blomberg och tog en fika  Maria kom också men nästan när hon kom var jag tvungen att dra för jag har tvättstuga...tråkigt men det är sånt man måste göra...hade även sjukt mycket disk som jag just diskat har inte kunnat diska på sjukt länge eftersom jag var tvungen att flytta alla mina vinglas in till köket när jag skulle få ommålat och då stod dom vid diskstället...men men nu e d fixat...Maria aknske skulle komma hit men när jag ringer vill hon inte svara så får se hur det blir med den saken skulle vara trevligt med lite sällskap..
Även att jag å Sandra ska grilla imårrnkväll och att syster och barnen ska komma så grillningen får bli efter dom har varit här...har varit sjukt sugen att grilla i många dagar och sen frågar sandra mig om vi ska grilla nån dag å d e klart ajg e på...

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0