vill inte....

orkar inte med detta....vill inte tänka & känna såhär...blir inte direkt bättre när jag är själv.. skulle nästan göra allt för att kunna koppla bort..alla tankar & känslor...hmm men det vet jag juh jag att det inte går...å inte bättre att Sandra tycker att det är kul..
Sandra kom även hit imårrse och bjöd mig på frukost..mumms...hon kom främst hit för att få se målaren som är sjukt snygg..men han kom aldrig eller jo d gjorde han men inte innan vi gick...hon skulle jobba och jag träffa cim...tack gumman för en underbar dag...såå kul att vi har börjat att umgås igen...han hade varit här medans jag var på stan å fikat..även att han bara hade målat taket..detta kommer att ta en evighet...jag som trodde och hoppades att det skulle vara fint tills i helgen men det kan jag nog glömma.. imårrn blir det birsta med cim..

/ T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ber så mycket om ursäkt att jag tyckte det var kul. Förlåt.

2009-05-14 @ 15:10:20
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0