en boll som kommer flygande?!

vill att nått ska hända i mitt liv.. men ikke blir det så.. bara nått roligt eller spännande så man kan vara extra glad bara några dagar..eller många skulle juh inte skada..inte för att jag inte är på bra humör eller inte trivs med mitt liv för det gör jag verkligen :P
men saken blir juh inte bättre för att man jobbar är på skolan eller sitter hemma och pluggar... vad förväntar jag mig egentligen? att en boll ska komma med en överraskning?! nej livet blir nog inte roligare än vad man gölr det till å just nu är jag verkligen idélös...vill göra nått vettigt av mitt liv men vet fasen inte vad bara..
jaja.. slutsnackat om et för nu börjar jag låta dyster... har varit och jobbat tiden gick iaf fort ikväll vilket var skönt.. imårrn ska jag å Maja ha en dejt mellan 2-5 sen ska vi jobba :P

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0